DE MOLEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2583 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Molen. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 20:09 Kapsalon kipdoner van de Molen is erg lekker en goed bereid.
25 mei 2026 om 19:48 Was super lekker
24 mei 2026 om 22:34 alles is lekker en vers, de frietjes zijn top!
21 mei 2026 om 20:34 zeer vriendelijke mensen je word goed geholpen alles wat goed en lekker de eten en de bestelling ging vlot
19 mei 2026 om 19:57 We kregen een verkeerde maaltijd besteld was shoarma speciaal schotel maar kregen shoarma met ananas ( Hawaï) en dat is net wat mijn man niet lekker vind dus maaltijd met elkaar geruild .
15 mei 2026 om 20:33 Het werd uiteindelijk niet bezorgd en dus hadden we zelf maar gebeld en we hebben het vervolgens zelf maar opgehaald.
3 mei 2026 om 20:16 We waren tevreden over de pizza en de kapsalon en het was er keurig op tijd.