Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Molen. Meer weten? Ontdek meer
Danny
14 jun 2026 om 20:09
Kapsalon kipdoner van de Molen is erg lekker en goed bereid.
Silvia
25 mei 2026 om 19:48
Was super lekker
Edith
24 mei 2026 om 22:34
alles is lekker en vers, de frietjes zijn top!
Marilena
21 mei 2026 om 20:34
zeer vriendelijke mensen je word goed geholpen alles wat goed en lekker de eten en de bestelling ging vlot
Wim
19 mei 2026 om 19:57
We kregen een verkeerde maaltijd besteld was shoarma speciaal schotel maar kregen shoarma met ananas ( Hawaï) en dat is net wat mijn man niet lekker vind dus maaltijd met elkaar geruild .
LisaTerhurne
15 mei 2026 om 20:33
Het werd uiteindelijk niet bezorgd en dus hadden we zelf maar gebeld en we hebben het vervolgens zelf maar opgehaald.
Henk-Jan
3 mei 2026 om 20:16
We waren tevreden over de pizza en de kapsalon en het was er keurig op tijd.